piątek, 31 sierpnia 2012

Marysia i jej cytryna :P

Hejka!
Jestem Mary i razem z Domą będę pisała na ty oto blogu :P
Skoro Doma się przedstawiła, to ja też muszę:
Mam 12 lat (chciałabym mieć 13), idę do 6 klasy. Jestem zwykłą lecz nie pospolitą nastolatką. Ulubionej piosenki brak, nawet gatunku nie mam ulubionego. Chociaż zaraz... to chyba POP. Tak to  POP! Ogólnie jestem ciemną blondynką (mądrzejszą niż wszystkie inne) i mam niebieskie oczy, jak większość społeczeństwa :P Ale jak to mówią "Oczy niebieskie, życie królewskie", więc nie narzekam. Zalety: ładne włosy (wszyscy mi to mówią) :) i jestem (chyba!) dość fajna. To zależy dla kogo :) Inspiracje czerpię ze strony weheartit.com
A na koniec: LUBIĘ NALEŚNIKI ♥♥♥♥♥♥

Stylowi.pl - Moda przemija styl pozostaje
PYYYYYCHOTA ☻☻☻♥♥♥


A TERAZ NIE MAM JUŻ CZASU BO IDZIEMY Z DOMĄ KUPIĆ CYTRYNĘ DO LEMONIADY :P (tak wiem że to dziwne) :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz