piątek, 31 sierpnia 2012

Niema jak wjazd Marysi do mnie by zrobić bloga ;)

Hey!.
Nazywam się Doma i będę pisać na tym blogu razem z moją przyjaciólką Mari <3 . Tak ogółem to będziemy tu pisać różne zwariowane rzeczy. Trochę życia, mody, muzy i ploteczek ♥. Czyli to co każda nastolatka lubi najbardziej :P ! . Taki tam nasz zwariowany świat :)
Dziś spotkałam się z Mary, więc porobimy sobie różne sweet focie :) i wrzucimy na bloga.
A teraz parę słówek o mnie:
Mam 12 i idę do szóstej klasy niestety Marysia nie chodzi do mojej klasy , ani nawet szkoły ; ( . Za rok do gimnazjum może jak sie dostane do tego co będzie chodzić Marysia i bedziemy w jednej klasie. Moja ulubiona piosenka to ZAWSZE TY ♥♥♥♥.  Jestem brunetką o nuttellowych oczach. Moja zaleta: nuttellowe oczy i mega poczucie humoru (przynajmniej tak mówią) :P
A tak kończąc takim optymistycznym akcentem: Lubię wąsy Milorda :P ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz