niedziela, 17 lutego 2013

Lodowisko ♥



Siemka! Dzisiaj z Domą było CZADOWO.!poszłyśmy na łyżwy, a przy okazji spotkałyśmy jej kolegą Wojciecha i jego kolegę Mateusza (ale dla nas to i tak będzie Stefan *.*) . Stefan mówił że ma 16 lat, ale ja mu nie uwierzyłam, bo wyglądał na 13 (max. 14) , więc nie mógł mieć 16. Chyba, że jest niedorozwojem ;) . Najpierw podjechał do nas Mateusz i zapytał czy znamy Wojtka "jakiegośtam" . Ja nie znałam, ale Dominika TAK. Stefan (Mateusz) powiedział, że Doma podoba się Wojtkowi. To był szok na "maksa" ^_^ . Potem dla odmiany podjechał Wojciech ;) i powiedział, że (UWAGA!) Mati uważa że jestem ładna *.* Ja to wiedziałam (heh), ale i tak się zdziwiłam (?) . No a potem Stefano zabrał Domie czapkę i zaczęła się zabawa xD Chłopcy zapytali się czy zostajemy na drugą turę, ale my miałyśmy jeszcze pójść do mnie, więc się nie zgodziłyśmy. Mateusz powiedział, że to dobrze, więc poprostu MUSIAŁYŚMY się słodko obrazić. Ale wtedy Wojtek użył "podrywu na pachołek" (to znaczy powiedział do Domy :Nie obrażajcie się! Dam ci pachołek Dominika, chcesz???" (tak, to było chore)). I Doma wzięła pachołek xDD. Potem był  koniec naszej wyprawy (nie licząc wszechogólnego obrażania chłopaków *.*) i poszłyśmy do mnie gdzie robiłyśmy sobie zdjęcia na webcamtoy.com .


To tyle. Wiem że to trochę pogmatwane, ale mam nadzieję, że się połapiecie ;)
 Tumblr_mid6mzsurh1r94en1o1_500_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz